mandag den 8. september 2008

Samme gamle – afsluttende bemærkninger


***
Mange læsere vil erindre, at jeg havde et bittert og anstrengende skænderi med min kone sidste uge (link selv). Nu har jeg fundet ud af, hvad det handlede om: hun var præmenstruel. Doh! Suk.

Lærer jeg det aldrig?

Det sjove er, at hvis man antyder, at hendes humør er styret af hormoner, siger hun, at man er sexistisk. Og får et flip.


Konklusion: Jeg vil også have en uges frizone hver måned, hvor jeg kan være så urimelig og irrationel, det passer mig. Eller også skal jeg bare begynde at på kro.
***

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

. . . viser jo bare - hvor dumme mænd kan være!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


og glemsomme!


;0)

Mandejammer sagde ...

Pjat. Nonsens.
Dybe suk.

Anonym sagde ...

http://pmsbuddy.com/ - Jeg har ikke prøvet deres service endnu, men den lyder som et hit: Saving relationships one month at a time

Mandejammer sagde ...

Jeg har heller ikke prøvet den endnu. Men jeg var besnærende tæt på at tilmelde mig.