mandag den 26. marts 2007

Det var ironi, men det kostede mig kr. 10 + The Host(ess) with the Most(est)

Jeg købte dette krus i SuperBrugsen i den ærlige tro, at det ville muntre mig op.



Det er lang tid siden nu, og det virkede heller ikke dengang.
Helt ærligt så er jeg mere til et fladbundet krus, men jeg gad ikke vaske et op i dag.
*
Jeg er i sært surt humør her til morgen. Jeg har lidt tømmermænd til overs fra i lørdags, hvor jeg stenede over den der tåbelige landskamp med en flok af mit køn = Bøsseklubben Dinglepik.
Til gengæld så jeg en fantastisk film i går: The Host, en mesterlig monsterfilm fra Sydkorea, der er den mest sete film i landets historie. Kan anbefales til alle tænkende mennesker. Det er en genrefilm, der slår amerikanerne. Tak.
(Man tror det er løgn, men jeg sværger, den fik mig til at klemme en mandig tåre allerede i første akt.)

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Bøsseklubben Dinglepik...?
Jammen så skal du da nok blive fri for at blive inviteret en anden gang.
Thomas

Mandejammer sagde ...

Nej, nej. Det var ikke sådan ment! Jeg havde bare lyst til at skrive Bøsseklubben Dinglepik.

Anonym sagde ...

Det var oven i købet dig der gik først...Dinglepik. (He-he, ret sjovt ord at skrive, faktisk)

T

Mandejammer sagde ...

Jeg gik ikke først!
Jeg KOM først. Det var før selskabet degenerede til dinglepik.

Anonym sagde ...

Bla bla bla - Det man siger er man selv - Øv bøv...

Mandejammer sagde ...

Tak for afklaringen.

Anonym sagde ...

My partner and I absolutely love your blog and find most of your post's to be precisely what I'm looking for.
can you offer guest writers to write content for you? I wouldn't mind writing a post or elaborating on many of the subjects you write about here. Again, awesome weblog!
refinishing hardwood floors

Feel free to surf to my homepage; installing hardwood floors

Anonym sagde ...

Excellent post. Keep posting such kind of info on your site.
Im really impressed by your site.
Hey there, You have performed a fantastic job. I will certainly digg it and in my view suggest
to my friends. I am confident they'll be benefited from this web site.

My web-site http://www.flooranddecoroutlets.com/hardwood-solid.html