torsdag den 22. marts 2007

Om nøgne damer

Alt det her med nøgne damer får mig til at tænke på en af mine venners forældre, der "kun vågnede op, når der kom en nøgen dame på fjernsynet", som hans venner udtrykte det.

Da jeg var ung, var forældrene sådan nogen, der sad og så fjernsyn altid.
Nu synes jeg, det er børnene, der altid ser fjernsyn (der var selvfølgelig heller ikke så meget på for dem dengang i DK).

Min kone siger, hun slapper så herligt af ved at spille Playstation. Hun ser ikke sådan ud. Hun glemmer alt om tiden og sidder der i timevis. Jeg har ikke tid i mit liv, undtagen en sjælden gang i julen, og det er alligevel flere år siden nu.

Hvor vil jeg hen med det her? Ingen steder tydeligvis. Jeg havde bare lyst til at sige det med de nøgne (eller letpåklædte damer) apropos gårsdagens indlæg med hotte Lillemor. Jeg håber ikke, jeg er sådan en, der kun vågner lidt op, når der er noget med en lækker dame, men der er dage, hvor det er det eneste, der kan få en op til overfladen.

Ingen kommentarer: