fredag den 23. marts 2007

Komma ind, komma ud

Der sker et eller andet mærkeligt med mit Word. Det bliver ved med at fryse. Fucking Bill*). Fire gange frosset i træk, når jeg skal fjerne det samme komma. Det gør mig nervøs. Nu fjernede jeg kommaet fra den anden side. Det hjalp tilsyneladende. Det minder mig om dengang jeg blev nødt til at skrotte en iMac, fordi den altid frøs i Word. En væmmelig fornemmelse.

*

Man spurgte Oscar Wilde: Hvad har du lavet i dag? og han svarede: Jeg har sat et komma ind, og senere tog jeg det ud igen.
Han var altid god for en rap sentens.


*) Altså Gates.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du ved forhåbentlig godt at Bill ikke har skrevet en linie kode i årtier? Det er nok snarere en fejl 40..

Mandejammer sagde ...

Fejl 40? Det lyder ikke rart.

Anonym sagde ...

Nej vel? Det er en fejl der hidrøre ca. 40 cm foran skærmen ;-)

Mandejammer sagde ...

Uha!