mandag den 19. marts 2007

Jeg er ved at falde i søvn

Jeg lytter til Radio David Byrne’s playlist på nettet. Den er fed for tiden, pop. Min nabo stak hovedet ind midt i min efterfrokostlur og lavede en vittighed om noget filosofisk, jeg var for træt til at grine af. Det er svært at være kvik i replikken midt i sin lur. Kunne ikke falde i søvn i nat. Lå og tænkte på min datters dårlige kamp i går og hvordan jeg bør lære at holde min kæft ude på sidelinien. Det skal jo også være sjovt! Men det var ikke sjovt at se på. Suk. Det er ikke fordi jeg er så slem en sportsfar, jeg gider bare ikke lyde som en idiot. Det er sgu da ikke noget at ligge søvnløs over. Så følsom jeg er. Jeg har nået to små deadlines i dag og skulle til den tredje, store, da den store udmattelse kom over mig. Her hjælper end ikke Java.


David Byrne's Playlist

Ingen kommentarer: