torsdag den 29. marts 2007

Lortedag


Lortedag. Jeg har skændtes med min kone (jeg skal have tjekket her i bloggen om det er en måned siden sidst) og anklaget hele familien for at bruge al min barbergel, og min ældste datter græd hele vejen ned til skolen og blev ved med at sige, at hun ikke kunne holde ud at skulle ind i klassen og have røde øjne, og alle ville kigge på hende, og så ville hun komme til at græde. Og jeg skrev en seddel til læreren: Kære lærer, XXX kommer for sent pga. intrafamiliære stridigheder.
Det er uretfærdigt.
Og min yngste datter græd, fordi hun ikke fik den juice, jeg havde lovet dem begge for at berolige den ældste, der ikke ville komme endnu mere for sent, men så gik vi alligevel hen til en købmand og sad og drak en juicebrik på trappestenen i solen, men det hjalp ikke, for hun var stadigvæk ked af det. Og jeg ville helst bare have taget hende fri hele dagen.
Og jeg er stresset med mit lortearbejde, som jeg har negligeret hele ugen og gerne vil have færdigt inden ferien. Og jeg føler mig stump mere end noget andet. Og jeg gider ingenting, men det er almindeligt.

Ingen kommentarer: