fredag den 30. marts 2007

Jeg kan ikke altid finde ud af, hvad jeg skal spise til frokost

Jeg har lavet et lille eksperiment.
Det er sket, at jeg i mangel af bedre har købt en bøtte tunsalat i Netto (sarte læsere kan springe af her: Ifølge etiketten dækker bøtten 80% af gennemsnitsmenneskets daglige fedtbehov).
Sidste uge fandt jeg på at hælde en ekstra dåse tun oven i for at strække dressingen. I dag ser jeg, at der er rigelig dressing til 2 ekstra dåser tun*) (se billedet).
Men hvad skal jeg med al den tunsalat? Jeg får den aldrig spist.


Note 1: At jeg ikke er den eneste, der har fundet på det, ses her, selvom der i dét spareråd dog stadig kun er tale om en enkelt dåse tun oveni.

Note 2: Til sidst dænges det hele til med rødløg og tomater på rugbrød med fransk sennep. Presto. Voila. Sulten melder sig.

*) Det er som Jesus med fisken og brødet.

Ingen kommentarer: