fredag den 23. marts 2007

Intet fornuftigt

Jeg har intet fornuftigt foretaget mig hele dagen. Jeg har lavet tre liniers arbejde.
I stedet for har jeg talt i telefon og hørt radio og tjattet med Don Enzo i Messenger’en og tegnet næser i min notesblok, jeg altid har her til venstre.

Det gode er, at min espressomaskine virker igen.
Jeg var i Irma i går efter to poser nye sorte bønner og en liter eddikesyre. Jeg lod ikke blot syren løbe igennem, jeg slukkede og lod den stå og trække en halv time, da den var løbet halvvejs igennem. Og det virkede. Det er en noget anden kaffefornemmelse jeg sidder med i dag. Den firdobbelte er firdobbelt igen!

7 kommentarer:

LaQuack sagde ...

Jeg misunder dig. I det mindste har du energi nok til næsetegninger og kaffehentning.
Ginseng må være svaret.

Anonym sagde ...

Ophidsende læsning - spændende liv :-)

Ofelia

Mandejammer sagde ...

Jeg kan tegne næser i søvne. Det er ingenting!

LaQuack sagde ...

... Men kan du også hente kaffe?

Se det må være det, der adskiller fårene for bukkene :>

Mandejammer sagde ...

Det vigtige er at lære at planlægge, tror jeg. Jeg hentede kaffen i går på vejen tilbage efter frokost pga. min store forudseenhed og fordi jeg alligevel skulle have eddikesyre. To fluer! Færdigt arbejde! (SFX: Den tørre lyd af to håndflader der gnider veltilfredst mod hinanden.)

Anonym sagde ...

Men kreditterer du dine venner, der giver dig råd angående afkalkning af espressomaskiner?
Nææh...
T

Mandejammer sagde ...

Nej. De kan kredittere sig selv. Men jeg vil ikke udelukke noget.